sobota, 3 stycznia 2015

Nieśmiało zaczynam...

Hej!

Od dawien dawna nosiłam się z zamiarem założenia bloga. Jakiegokolwiek bloga. W myślach przeszłam przez różne fazy począwszy od mody, tworzenia własnej biżuterii, gotowania (tu nawet podjęłam jedną małą próbę!), obserwacji swojego kota, aż doszłam od wnętrz. Wnętrza utrzymują się na tapecie już ponad rok, stwierdziłam zatem, że nadszedł czas!

Zdaję sobie sprawę, że świat blogów wnętrzarskich jest szeroko rozwinięty i ciężko kogoś czymś zaskoczyć. Mimo wszystko jednak potrzebuje miejsca gdzie będę mogła podzielić się z kimkolwiek tym co mnie inspiruje, zachwyca, tym co tworzę i co tworzyć bym chciała i gdzie będę mogła ze szczegółami opisać, że przesunęłam komodę spod okna na ścianę obok drzwi i że było to dla mnie ważne wydarzenie i nie zanudzę tym moich biednych znajomych ;)

Na początek tylko kilka fotek z mojego małego świata






Pozdrawiam,
Magda

3 komentarze:

  1. czekam na kolejne posty z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane- " gdzie będę mogła ze szczegółami opisać, że przesunęłam komodę spod okna na ścianę obok drzwi i że było to dla mnie ważne wydarzenie i nie zanudzę tym moich biednych znajomych ;)"- mam dokładnie to samo, z tego samego powodu założyłam bloga :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w końcu mam gdzie pisać o tym co mi siedzi w głowie i cieszę się, że nie jestem w tym osamotniona :)

      Usuń